Tuesday, February 16, 2010

YUI Diary (2010.02.15) – Happy Valentine’s Day!

Posted on 5:42 PM by kpop bff

ハッピーバレンタイン!!
Happy Valentine’s Day!
 

遅れてしましたが、皆さんはどう過ごされましたか?
It’s a bit late but, everyone, how did you celebrate it?

私は、明日スタジオなので
コンビニでチョコを買って行きたいと思います(笑)
I have to go to the studio tomorrow and
I think I want to go to the convenience store to buy some chocolate (laugh)

チョコって、突然食べたくなったりするんですよね。
Talking of chocolate, don’t eat it all at once!

ではでは、皆さん
たくさん書き込みありがとうございました!
dewa dewa, everyone,
thank you for all the posting!

アデンタイン。
Adentine.

もう王道で行くしかなかったのです。
again, I couldn’t take a shortcut (I just couldn’t do it the easy way)

ではでは!
dewa dewa!

YUI

source : http://www.yui-lover.com/
                                                                                - afa -

No Response to "YUI Diary (2010.02.15) – Happy Valentine’s Day!"

About

Member:











+ Geun - cassiopea



















+ Hara - VIP & Blackjack













































+ Reo - Yui & Heechul















+ Kao - Shawol & TripleS















+ Sai - Fahrenheit











Followers

our favourite =D

About me