Tuesday, May 18, 2010

YUI Diary (2010.05.16) — Photography!

Posted on 6:50 AM by kpop bff

撮影!

Photographing!


皆さん、こんばんは。
Mina-san, konbanwa.

YUI です。
It’s YUI.

今日は、撮影に行ってきましたよ~!
Today, we went photographing~!

千葉の太東という所にあるスタジオに行ってきました~
とても楽しかっ たですよ!
We went to a studio in a place called Taitou, in Chiba prefecture.
It was really fun !

今日は本当に天気も良くて気持ち良かったですね。
いつも通りのメンバーで
Today’s weather really felt really good, didn’t it?
With the usual members (of the staff)

ワイワイゆるりな感じで進めましたよ♪
It went noisy and relaxed. ♪

とりあえず撮影の報告でした~
That’s all for the photographing report for now~

ではでは、またまた!
dewa dewa, mata mata !

アデュ。
adieu.

YUI

P.S.
写真。
Photos
.


タコスの写真
Pictures of Taco

お昼に食べたタコス。
写真撮ったのはいいけど、分かりづらい感じになってしまいました…!
I had tacos for lunch.
I tried to take a picture, but the feeling was difficult to understand…!

紙を取ったのはいいけど、分かりづらい。。
The paper wrapping it was good but, difficult to understand…





南国みたいな所でした。
It looked like it was from a southern province.


海にも行きましたよ!
We went to the beach too!





帰りの車の中からパチリ。キレイな夕陽でした♪
Through the car window on the way back. There was a beautiful sunset ♪



ではでは、本日もお疲れさまでした!
Dewa dewa, thank you for the hard work today too!

credits to yui-lover

No Response to "YUI Diary (2010.05.16) — Photography!"

About

Member:











+ Geun - cassiopea



















+ Hara - VIP & Blackjack













































+ Reo - Yui & Heechul















+ Kao - Shawol & TripleS















+ Sai - Fahrenheit











Followers

our favourite =D

About me