Wednesday, May 12, 2010

YUI Diary (2010.05.10) – Mother’s Day

Posted on 8:40 PM by kpop bff

母の日!
Mother’s Day!



皆さん、元気ですか?
How is everyone doing?

私は、相変わらずレコーディングをしていますよ!
順調に進んでいます。
I am, as usual, recording!
It is coming along well.

そして、昨日は母の日でしたね!
皆さんは何かしましたか?
私は、母親と一緒に食事をしたりしましたよ。
感謝の気持ちは大切にしていきたいですね!
And, yesterday was Mother’s Day!
Did you all do something?
I went out to eat with my mother.
I want to preserve (treasure) these feelings of gratitude.

今日、雑誌「AERA」出ましたね!
カメラマンの坂田栄一郎さんに初めてお会いしたのですが、
ファンキーで素敵な方でしたよ!
Today, the magazine 「AERA」came out!
This was my first time meeting
the cameraman Sakaguchi Eiichiro-san.
He was a funky and cool guy!

明日の24時から配信の新曲カップリング
『Tonight』の着うた!
ぜひぜひ、チェックしてみて下さいね。
Tomorrow at midnight, the coupling of the new song
『Tonight』chaku-uta will ship (be released)!
Please, by all means, check it out.

ではではふふんです。
アデRA。
dewa dewa
Fufun desu (laughing?)
adeRA

YUI

P.S.
写真。
Picture



かりんとうドーナッツ
Karintou Donuts

最近差し入れで頂いた、かりんとうドーナッツ。
かりんとう饅頭っていうものも美味でしたよ。
Someone brought them into the studio, Karintou Donuts.
Karintou manjuu are also delicious.



「人生はかけ算である。どんなにチャンスがあっても君がゼロなら意味がない」
「Human life is multiplying. Whatever chance you may have, if you have zero, then there is no meaning.」(or something like that. Not sure)

一風堂に行った時に撮ったもの。
パッと見たら、名言が書いてありましたよ。
I took this when I was at a rather eccentric temple.
I saw it and was struck that was a wise saying they wrote. (sarcasm?)

シェーカー
Shaker



レコーディングで使ったシェーカー。
卵形とゴーヤ形
The shakers I used during recording.
Egg-shaped and Gouya-shaped (Gouya is a kind of melon)

いい音だったので入れてみましたよ。
It has a good sound, so I’ll try and use it somewhere. (lit. put it in (a song))


credit : http:/www.yui-lover.com

No Response to "YUI Diary (2010.05.10) – Mother’s Day"

About

Member:











+ Geun - cassiopea



















+ Hara - VIP & Blackjack













































+ Reo - Yui & Heechul















+ Kao - Shawol & TripleS















+ Sai - Fahrenheit











Followers

our favourite =D

About me